Нурбекова Галия Рамазановна » ГУ "Коррекционный ясли сад №66 для детей с тяжелыми нарушениями речи"
Алматы қаласы Білім басқармасының
"Түзеу үлгісіндегі сөйлеу мүмкіндіктері шектеулі
балаларға арналған №66 бөбекжай-балабақшасы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Меңгеруші телефоны:
+7(727) 230-77-43
Әдіскер телефоны:
+7(727) 230-72-15
Нашар көрушілер
нұсқасы
02
февраль
2019

Нурбекова Галия Рамазановна

                                                              
                                                                       

                                                            Өмірбаян


       Г.Р.Нурбекова 1973 жылы 6 қарашада Қарағанды қаласында туылған, ұлты қазақ . Білімі жоғары.  2000 жылы, Алматы қалалық №2
педагогикалық колледжін бітірді , мамандығы   мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбиеші,   2008 жылы «Қайнар» Университетін бітірді, мамандығы психология бакалавры , 2019ж   «Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университетін» бітірді  мамандығы мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу.
       Педагогикалық жұмыс өтілі  26 жыл . 1992 жылы педагогикалық қызметін мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбиеші   ретінде бастады. 1994 жылы Алматы қаласы Білім басқармасының «Түзеу үлгісіндегі сөйлеу мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған №66 бөбекжай    балабақшасы» КММ тәрбиеші лауазымына  жұмысқа орналасты.  2006 жылдан бастап сол балабақшада әдіскер қызметін атқарды.
        2009 жылдың қаңтарынан бастап Алматы қаласы Білім басқармасының «Түзеу үлгісіндегі сөйлеу мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған №66 бөбекжай       балабақшасы»  КММ  меңгеруші   лауазымында жұмыс істейді.
      Мектепке дейінгі балаларды оқытып тәрбиелеуде - жас ерекшеліктеріне сай    жеке тұлғаны дамытуда, психологиялық -педагогикалық  әдістемелік жұмыстарын  іске асырып, дамуында ауытқуы бар балалардың  ата-аналарының көзқарастарына  зор мән береді. Балалардың  балабақшадағы әлеуметтік қарым –қатынастарын  дамытуға,  сөйлеу   мүмкіндіктері шектеулі балалардың   , психикалық  даму  ерекшеліктеріне ,  сөйлеу қабілетінің әр-түрлі  бұзылу   ерекшеліктеріне  байланысты   және   психикалық процесстерін  түзетуге   жағдай   жасайды.
   Г.Р Нурбекова өз  жетекшілігінде көңіл бөлетіні:  балабақшаның даму стратегиясы   және   білім беру бағдарламаларының  негізгі бағыттары-  мектеп жасына дейінгі сөйлеу мүмкіндіктері шектеулі балалардың   коммуникативті қарым –қатынастары, танымдық,  денсаулық , әлеуметтік және шығармашылық құзыреттілігін дамуы. 
   Г.Р.Нурбекова өз  білімінің  біліктілігін көтеру нәтижесінде , ұжыммен  бірлесе   жұмыс істеу барысын  демократиялық   басқару жүйесінде  жүзеге асырады. Жұмыс барысында  мектепке дейінгі мекемелерде сөйлеу бұзылысы бар балалармен логопедиялық жұмыстарды ұйымдастырып, таныстырып, тәжірибелік әдіс-тәсілдерді қолдануды , балабақша көлемінде республикалық курс тыңдаушыларына     ұсынып көрсетуге  атсалысады.
  «Дефектология» факультетінің  студенттері жыл сайын қазақ және орыс топтарында өңдірістік педагогикалық тәжірибеден өтеді. Сонымен қатар Г.Р  Нурбекова , балабақша мамандарының бірлесе өткізетін семинарларына, шеберлік сағаттарын көрсетуге үнемі қолдау көрсетеді.
      Арнайы мектепке дейінгі  мекеменің басшысы  ретінде өз ұжымындағы озық тәжірибелі мамандарының  әдістемелік  құрал –жинақтартарын   құрастыруларына белсене  қатысып ,   жұмыстарын таныстырып  , ғылыми-практикалық жинақтарын да, авторлық   жаңашыл өзіндік ой пікірін білдіріп , өзіндік пікір қалыптастырған басшы ретінде танылуда.
  Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің Арнайы мектепке дейінгі білім беру саласындағы арнайы педагогикаға арналған жаңартулар, түзетулер, ұсыныстар бойынша  балабақшаның педагогтары белсенді қатысады. 
№66 бөбекжай-балабақшасының педагогтары озат педагогикалық тәжірибені, инновациялық дағдыларды тарату шеңберінде республикалық, қалалық қашықтықтағы жарыстарға қатысады.
    Республикалық қашықтық конкурстарында  балабақша педагогтары  ғана емес, сонымен қатар сөйлеу қабілеті бұзылған және білімге қажеттілігі шектеулі балалар да дипломдармен марапатталды.
    2020 жылы педагогтар қалалық байқауларға қатысты:
1. 3 дәрежелі «Үздік педагог » конкурсының жеңімпазы;
2. Сертификат . Педагогтердің шығармашылық әлеуетін көтеру және кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында грант тағайындау конкурсына  қатысқаны үшін.
Г.Р Нурбекова   грамоталары мен алғыс хаттарымен марапатталды:  Әуезов ауданының әкімінен , «Ұстаз» АҚЖКО Әуезов филиалының төрағасынан, Әуезов ауданы БББ басшысынан,   «Өрлеу» БАҰО АҚ  филиалының директорынан,  арнайы білімінің кафедра  меңгерушісінен ,
 «Білім»  қайта даярлау және біліктілікті арттыру институтының басшысынан арнайы мектепке дейінгі педагогика саласындағы кәсіби шеберлігі үшін
, сөйлеу мүмкіндіктері шектеулі мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі жоғары көрсеткіштері  және белсенді өмірлік позициясы үшін
                                                                          



                                                                   БИОГРАФИЯ
        Галия Рамазановна  родилась  6   ноября 1973 года в городе Караганде, по национальности казашка . Образование высшее. В 2000году окончила   Алматинский педагогический коллед №2   и  получила  специальность воспитатель  дошкольного учреждения ,  в  2008 году окончила   Университет «Кайнар» ,  имеет степень   бакалавр  психологии,  в 2019году  окончила  «Региональный  социально-инновационный университет»   по специальности дошкольное обучение и воспитание .
Общий педагогический стаж работы 26лет.  Педагогическую деятельность начала  с  1992 года   в должности  воспитателя детского сада . В 1994 году устроилась на работу в КГУ «Коррекционный ясли-сад №66 для детей с тяжелыми нарушениями речи» Управление образования города Алматы в должности  воспитателя детского сада. С 2006 года занимала должность методиста в этом же детском саду.
С января 2009 года   работает  заведующей  КГУ «Коррекционный ясли-сад №66 для детей с тяжелыми нарушениями речи» Управление образования города Алматы.
Нурбекова Г.Р. акцентирует свое внимание на создание условий для реализации психолого-педагогического сопровождения, направленного на развитие детей дошкольного возраста, формирование свойственных возрасту личностных психологических новообразований, создание предпосылок для перехода к следующему возрастному периоду. Создает условия, учитывающие особенности психического развития ребенка при разных вариантах и видах речевых нарушений обеспечивает в ясли-саду коррекцию психических процессов, мышления, речи и деятельности ребенка, а также его социализацию. 
        Основными направлениями программы  и стратегии развития детского сада под руководством Нурбековой Г.Р. являются развитие у дошкольников с тяжелыми нарушениями речи  коммуникативно-языковой, познавательной, здоровьесберегающей, социальной и творческой компетентностей. 
Галия  Рамазановна    в своей работе ориентируется на постоянное повышение своей научной и практической компетентности, что способствует осуществлению демократической системы управления всем коллективом, поддерживая политику сотрудничества . На базе дошкольной организации , для слушателей республиканских курсов повышения квалификации педагогов , проводится обучение практическим приемам работы с детьми, имеющими речевые нарушения и знакомство с организацией логопедической работы дошкольных учреждениях. Проходят педагогическую практику студенты факультета «Дефектология» в группах с казахским и русским языком обучения, проводятся междисциплинарные семинары, семинарские занятия.
         Как руководитель специальной дошкольной организации, она принимает активное участие в разработке, обобщении и распространении передового опыта, как своего так и педагогов  детского сада: разработанные методические,  научно-практические пособия и рекомендации являются новаторскими и служат продвижению  новаторских идей в области специальной дошкольной педагогики  в Республики Казахстан  для категории дошкольников с ограниченными возможностями, выполняя  запрос   Министерство образования   Республики Казахстан согласно обновления, внесений изменений, рекомендаций  по  специальной педагогики в области специального дошкольного образования. 
Педагоги ясли-сада №66 участвуют в Республиканских, городских дистанционных конкурсах, в рамках передачи передового педагогического опыта, инноваторского мастерства. В Республиканских дистанционных конкурсах  награждены дипломами не только педагоги детского сада , но и воспитанники имеющие тяжелые  речевые нарушения и дети  с ограниченными образовательными потребностями .
В  2020 году педагоги  участвовали  в  городских  конкурсах :
1. «Үздік педагог»    Управление образование города Алматы -3 место.
2. В целях стимулирования творческого потенциала и развития профессиональных компетенций педагогов -  Сертификат  за 
участие  в городском   конкурсе  присуждения грантов акимата  города Алматы   «Учитель года Алматы  »  
 Галия Рамазановна Награждена  грамотами  и  благодарственными письмами:  акима  Ауэзовского   района,  Председателя Ауэзовского филиала АГЛПС «Ұстаз», руководителями Ауэзовского РОО,  директора филиала АО НЦПК «Өрлеу»,  заведующей кафедры специального образования, руководителя института переподготовки и повышения квалификации «Білім» за профессионализм в области специальной дошкольной педагогике , за активную жизненную позицию и высокие показатели  в обучени и и воспитании дошкольников с тяжелыми нарушени ями речи . 
            Профессионализм, уют, комфорт, современный подход  к организации и обеспечению  взаимодействия всех структур ясли-сада, находит отклик со стороны коллег по работе, всех членов коллектива и родителей воспитанников дошкольной организации.