Домашнее задание » ГУ "Коррекционный ясли сад №66 для детей с тяжелыми нарушениями речи"
Коммунальное государственное учреждение
"Коррекционный ясли-сад №66
для детей с тяжелыми нарушениями речи "
Управления образования города Алматы
Телефон заведующего:
+7(727) 230-77-43
Телефон методиста:
+7(727) 230-72-15
Версия для
слабовидящих
17
апрель
2020

Домашнее задание


«Біз еңбекқор баламыз»

                                                 Тақырып: «Ас атасы нан»  

    1.Логопедтің  жеке  түзету   жұмыс  жоспары  бойынша.                                                                                                      (Дыбыс  қоюға арналған  даярлық   кезең, артикуляциялық  жаттығу, тыныс  алу  жаттығулары).

2. Ұсақ  моторикасын дамыту: әр  түрлі ойындар мен  жаттығулар.

3.Дыбыс  айту  іс-әрекеті:[І-Ы],[Ү-Ұ] дыбыстарын ажырату.Берілген   дыбыстардың  сөзде   айтылуы сурет  бойынша  жұмыс, сол   сөздермен сөйлем құрау, осы   дыбыстарға  байланысты тақпақтармен  жаңылтпаштар айтқызу.

4.   Тақырып  бойынша   жұмыс:  «Бидай қандай еңбекпен келді әңгімелеу»

-Тілдерін  дамыта отырып «Азық-түлік»түрлері туралы түсініктерін   бекіту.

-Белсенді  сөз  қорларын   д/о «Азық –түлік  дүкені» арқылы дамыту.

-«Азық-түлік»   атауларын атай  білу.

-«Азық-түлік» туралы әңгімелеп, сипаттап айтып  беру.

5.Д/О  психикалық   процесстерін  дамыту:Д/О «Дұрыс  ата», «Не артық?», «Көргеніңді   қайтала?».

                              Үйге тапсырма (міндетті түрде баланың жауабы  жазылсын).

           1.«Азық-түліктің» атауларын айт.(8-9  түрін   ата)..........................................................

........................................................................................................................................

2. Тағамдарды  сипаттауға байланысты сөздер  құрастыр.Мыс;   (Ыстық нан,салқын   сусын.т.с.с.).........................................................................................................................

3. Азық-түліктің адамдар үшін  қандай  пайдасы   бар?..................................................

4. «Нан  дастарханға   қалай  келеді?» әңгімесін  балалардан   сұрай  отырып  жауабын   жазу.(Біз  нанды қайдан  аламыз? Нанды   дүкенге  кім  өткізеді?)т.с.с.

.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

5.Дауысты   және   дауыссыз дыбыстар ережесін қайталатқызып,айырмашылығын              сұрап, түсініктерін  бекіту.

6.Ш-дыбысын  буында  машықтандыру.3-рет  қайталау керек.

Ша-ша-ша      шу-шу-шу        шұ-шұ-шұ         аш-аш-аш          ыш-ыш-ыш

Шо-шо-шо          шы-шы-шы          шө-шө-шө           ұш-ұш--ұш             үш-үш-үш  


7.[І-Ы],[Ү-Ұ]  дыбыстарына  сөз   ойлап  жазу. 

Сөз басында ____________________________________________________________

Cөз ортасында __________________________________________________________

Сөз соңында __________________________________________________________.

8. Азық-түлік тақырыбына байланысты суретті таза параққа салу.

9. «Бидай ,Шұжық, ірімшік» сөздерін жіктеу: 


 

Менің шұжығым______________

Сенің________________________

__________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив